,

Brändingu töövihik (PDF)

18,00 

Töövihikus saad lahti mõtestada oma brändi eesmärgi, missiooni, visiooni ja väärtused, määratleda oma sihtrühma, konkurendid ja väärtuspakkumise ning panna paika oma brändi visuaalse identiteedi põhialused (värvid, fondid ja üldine stiil). Siin töövihikus saab keskenduda brändi sisulisele poolele, mis on aluseks brändi visuaalsele identiteedile.

Miks see töövihik kasulik on?

  • Süsteemne ja lihtsasti järgitav ülesehitus
  • Aitab läbi mõelda teadlikumat ja eristuvamat brändi
  • Säästab aega ja toob fookuse õigetele kohtadele
  • Sobib nii alustajatele kui ka tegutsevatele brändidele, kes soovivad oma brändi värskendada

📩 Peale ostu sooritamist saadetakse töövihik sulle e-mailiga.
💻 Töövihik on allalaetav ja täidetav (PDF-formaadis).

NB! Töövihik on isiklikuks kasutamiseks.